Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Το ύφος της Ζωής


Οι αντιδράσεις που προκάλεσε το άρθρο του Πρετεντέρη στο «Βήμα» με τίτλο «Ζωή Κασιδιάρη» έδωσαν χθες τον τόνο στις συζητήσεις μεταξύ των θαμώνων του ψηφιακού καφενείου «Η Καβάλλα». Αυτού του φανταστικού χώρου διαλόγου, που προσφέρει έναν πολυφωνικό σχολιασμό της επικαιρότητας. Ο καφετζής ετοίμασε τα κατά κανόνα σκέτα καφεδάκια.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Πραγματικά μου κάνει εντύπωση το πάθος με το οποίο οι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουν τη Ζωή Κωνσταντοπούλου. Εκεί όπου εγώ βλέπω αναίδεια και κυνισμό, αυτοί βλέπουν μια άριστη νομικό που μάχεται με τη δέουσα αυστηρότητα το σύστημα. Εκεί που εγώ βλέπω ξινισμένα μούτρα που μου χαλάνε τη μέρα, αυτοί βλέπουν το σήμερα και το αύριο της πολιτικής σκηνής.

ΝΙΚΟΣ: Ο παραλληλισμός όχι μόνο της Κωνσταντοπούλου, αλλά οιουδήποτε πολιτικού άλλου κόμματος με τη συμμορία της Χρυσής Αυγής είναι εξόχως επικίνδυνος και καταδικαστέος ασυζητητί. Αλλά εγώ θα το πω αλλιώς. Στο ύφος, το ήθος και την αύρα της Κωνσταντοπούλου όπως την εισπράττω δεν διακρίνω τίποτα από όσα με τράβηξαν στην Αριστερά.

ΚΩΣΤΑΣ: Ο Πρετεντέρης, αυτή η γραφίδα του συστήματος, δεν κάνει λάθη. Προσπαθεί συστηματικά να υποσκάψει τη σπουδαία δουλειά που κάνει η Κωνσταντοπούλου στην προανακριτική. Μπορεί να σας ενοχλεί το ύφος της, αλλά είναι το ύφος του καλού επαγγελματία, που ανέλαβε να φέρει σε πέρας μια δύσκολη δουλειά.

ΕΥΓΕΝΙΑ: Η Κωνσταντοπούλου είναι killer. Άλλωστε, η προανακριτική δεν προσφέρεται για δημόσιες σχέσεις.

ΝΙΚΟΣ: Το πρόβλημά μου με το ύφος της Κωνσταντοπούλου δεν εντοπίζεται στον ρόλο της στη προανακριτική. Από την πρώτη τη στιγμή που την αντίκρισα στο γυαλί στην προεκλογική περίοδο αισθάνθηκα μια αποστροφή. Όχι, αυτά τα ξινισμένα μούτρα δεν είναι η δική μου Αριστερά. Η δική μου Αριστερά είναι η Αριστερά του Μπελογιάννη με το γαρύφαλλο μπρος στον θάνατο.

ΚΩΣΤΑΣ: Αφήστε τα κλισέ και μείνετε στην ουσία. Αντιληφθείτε ότι η Κωνσταντοπούλου κάνει με εκνευριστική επάρκεια τη δουλειά της στην εξέταση των μαρτύρων. Εννοείτε πως δεν πρέπει να τους αφήνει σε χλωρό κλαρί.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Επιμένω ότι το πρόβλημα με την Κωνσταντοπούλου δεν αφορά τον ρόλο της στην προανακριτική. Αλλά και κει να μείνουμε, σκεφτείτε με πόσο καυστικό χιούμορ θα μπορούσε να πράξει το ίδιο ο μακαρίτης ο Παπαγιαννάκης και θα καταλάβετε τι εννοώ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου