Ακριβώς γι’ αυτό τα στοιχεία του παρατηρητηρίου της Εγνατίας Οδού πρέπει να απασχολήσουν πρώτα και κύρια το Διοικητικό της Συμβούλιο, καθώς και το υπουργείο Τουρισμού. Η ύπαρξη διοδίων είναι απαραίτητη για να συντηρείται ο δρόμος, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να γίνει αποτρεπτικός παράγοντας για τη χρήση του. Τα 2 ευρώ που έδινε κανείς μέχρι πρότινος στα διόδια Προφήτη στον Λαγκαδά, 4 για το πήγαινε-έλα Καβάλα-Θεσσαλονίκη αυξήθηκαν. Πλέον έγιναν 2,40 και 2,40, 4,80 ευρώ συνολικά. Δεν είναι μικρή επιβάρυνση. Αν στο μεταξύ δημιουργηθεί και δεύτερος σταθμός διοδίων στο ύψος της Μουσθένης και οι χρήστες πρέπει να καταβάλλουν συνολικά 10 ευρώ για το πήγαινε-έλα, σε συνδυασμό με την αύξηση της τιμής των καυσίμων, τότε όλο και περισσότεροι θα στραφούν στον παλιό δρόμο που συνδέει τις δυο πόλεις μέσα από τα χωριά. Ήδη, η μείωση της κίνησης που καταγράφεται μήνα τον μήνα στέλνει σαφές μήνυμα στους διοικούντες την εταιρία.
Εξίσου σημαντικό είναι να διατηρηθεί σε λογικό ύψος το κόστος χρήσης της Εγνατίας από τον νομό Έβρου προς την Καβάλα για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών από την Τουρκία. Η Εγνατία Οδός είναι ένα σημαντικό ατού για την τόνωση του τουρισμού, στρατηγικής σημασίας εν μέσω κρίσης, που πρέπει να διαφυλαχθεί σε κάθε περίπτωση.
Νίκος Σπιτσέρης
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου