Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Το σύστημα της αλητείας και η μαγεία της μπάλας

"Τις κότες τις είχε αγοράσει κάποιος φίλαθλος, ο οποίος δεν πρόλαβε να πάει σπίτι του και πήγε στο γήπεδο για να παρακολουθήσει το παιχνίδι. Τις είχε μαζί του, αλλά του έφυγαν και μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο", υποστήριξε ο δικηγόρος στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τις πράξεις των οπαδών της ομάδας και τις παραλείψεις της ΠΑΕ στο ντέρμπι με τον Αρη-ΠΑΟΚ. Η απορία "καλά, ορνιθοτροφείο ήταν το γήπεδο", του προέδρου της Πειθαρχικής Επιτροπής Χαρίλαου Κλουκίνα δεν απαντήθηκε ποτέ. Οσο για την εργαζόμενη, που μεταφέρθηκε αιμόφυρτη εκτός γηπέδου από κροτίδα εντός αγωνιστικού χώρου στο ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός υποστηρίχθηκε ότι "ο τραυματισμός της ήταν ελαφρύς. Δεν υπήρχε ακρωτηριασμός αλλά κόπηκε το νύχι".

Αυτά τα καταγέλαστα επιχειρήματα στάθηκαν "αρκετά" για να πείσουν την Πειθαρχική Επιτροπής της Σούπερ Λίγκας του καταγέλαστου ελληνικού ποδοσφαίρου να αθωώσει ουσιαστικά τους υπευθύνους των ομάδων για τα αίσχη που έγιναν στα παιχνίδια του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό και του Αρη με τον ΠΑΟΚ. Διότι η ποινή των 90.000 ευρώ συν μια αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών στον Παναθηναϊκό και το πρόστιμο των 20.000 ευρώ στην ομάδα του Αρη αποτελούν ουσιαστικά αθώωση. Όλων. Των ομάδων, που χρησιμοποιούν συνειδητά και συστηματικά τις στρατιές των ηλιθίων, που είναι έτοιμοι να δείρουν, να φάνε ξύλο ή ακόμα και να σκοτώσουν για την ομάδα τους. Μα κυρίως των παραγόντων, που είναι μεγαλοεργολάβοι, νταβατζήδες της νύχτας, αεριτζήδες, μεγαλοαπατεώνες, που σκυλεύουν το χώρο του βασιλιά των σπορ για ίδιον όφελος. Αυτό το σύστημα της αλητείας συντηρούν τέτοιες αποφάσεις.

Δεν είναι τυχαίο. Όλοι χρειάζονται. Οι νταβατζήδες. Οι επαγγελματίες αλήτες. Οι μεγαλέμποροι ναρκωτικών. Οι εργολάβοι, που χρόνια τώρα τρώνε τις σάρκες ετούτης της έρμης χώρας, που έφτασε εξαιτίας και αυτών στα πρόθυρα της χρεωκοπίας. Οι ηλίθιοι, που σκοτώνονται για μια "ιδέα" ποδοσφαιρικού τύπου, αντί να χαρούν τη μαγεία του ποδοσφαίρου.

Μια ντρίμπλα ή ένα αναπάντεχο σουτ ετούτου του καλλιτέχνη, του Λιονέλ Μέσι, που χρησιμοποιεί το γρασίδι των γηπέδων όπως οι πραγματικά μεγάλοι ζωγράφοι τον καμβά. Επικές ανατροπές σαν αυτές στις οποίες ειδικεύεται η Μπάγερν Μονάχου, που καίτοι πολυεθνική στη σύνθεση, είναι αποτελεσματική σαν γερμανική μηχανή. Τις εμπνεύσεις ενός Μουρίνιο, που είναι ικανός να σχεδιάζει την αντιμετώπιση της διαστημικής Μπαρτσελόνα στο Play-Station. Μα το πιο σπουδαίο είναι ότι είναι ικανός να τα καταφέρει.

Νίκος Σπιτσέρης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου