Η σημαντική και δεδομένη παρουσία στις τουριστικές εκθέσεις όμως δεν αρκεί. Η αντιπεριφέρεια οφείλει να κάνει μια αυτονόητη και χαμηλού κόστους κίνηση, που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, ένα δυναμικό site, στο οποίο να φιλοξενεί δωρεάν ή έναντι ενός πολύ μικρού τιμήματος όλες τις ιστοσελίδες των καταλυμάτων και των άλλων τουριστικών επιχειρήσεων της περιοχής. Όχι όμως για να το παρουσιάσει σε μια συνέντευξη Τύπου ή για να βγει από την υποχρέωση. Αλλά για να επενδύσει μακροπρόθεσμα στα αποτελέσματα που μπορεί να φέρει εφόσον έχει επισκεψιμότητα. Εφόσον, χρόνο με τον χρόνο ανεβαίνει στις προτιμήσεις των χρηστών, που θέλουν να κάνουν τις διακοπές τους στην περιοχή.
Μόνο που για να κάνει τη διαφορά πρέπει να προβληθεί καταλλήλως σε δημοφιλείς ιστοσελίδες και μέσα μαζικής επικοινωνίας της Σερβίας, της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας, της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας και της Τουρκίας. Το κόστος δεν είναι μεγάλο και τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εντυπωσιακά εφόσον αυτή η κίνηση στηριχθεί σε βάθος χρόνου.
Νίκος Σπιτσέρης
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου